CL+Hockeyslutspelet

Hallå!

Efter att helgens två första system faljerade, så lade jag in ett på söndagen (som jag glömde publicera här) med Liverpool, Inter och Real som skaffade lite återbäring.

Nu satsar jag allt det på det här systemet:

System3/5 (10 spel)
Skellefteå AIK - Linköpings HC
2-väg (inkl. förlängning)
Tips: Skellefteå AIK
1.65
Färjestads BK - Brynäs IF
3-vägs (reguljär speltid)
Tips: Färjestads BK
1.50
Linköping - AIK
tre perioder (60 min)
Tips: AIK
1.60
Umeå City - Warbergs IC 85
tre perioder (60 min)
Tips: Warbergs IC 85
1.42
Shakhtar Donetsk - AS Roma
1 X 2
Tips: AS Roma
3.65
50.00 SEK
Total insats

333.39 SEK

Vinstchans

Lycka till!

//Jesper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0